راهنمای تمدید اشتراک ADSL و کارت اینترنت

راهنمای تمدید الکترونیک اشتراک اینترنت

با توجه به نکات ذیل می توانید در عرض چند ثانیه، راحت و با امنیت کامل اشتراک اینترنت خود را تمدید نمائید و نیازی به مراجعه مستقیم به شرکت و صرف وقت و هزینه اضافی برای تمدید اشتراک نیست.
در ابتدا بایت وارد پورتال مشتریان ساتیا شوید که با کلیک روی این قسمت سایت من (سایت مشتریان) می توانید وارد این صفحه شوید و بعد از ورود نام کاربری و کلمه عبور و انتخاب نوع اشتراک(کارت یا ADSL) به سایت خودتان وارد می شوید. در این سایت اطلاعات کاملی از گزارش اتصالات شما به شبکه و مشخصات ثبت شده و امکان گزارش مشکلات و … را مشاهده خواهید کرد.

بعد برای تمدید روی قسمت تمدید اعتبار کلیک کرده و این گزینه های را مشاهده می کنید.

الف ) تمدید سرویس ماهیانه :(تمدید لحظه ای و آنلاین با ده درصد تخفیف)

شما در این قسمت می توانید سرویس فعلی خود را یک یا چند ماه تمدید نمائید. که در ابتدا باید مشخص کنید که چند ماه می خواهید تمدید نمائید. و بعد با انتخاب یکی از بانک های سامان و یا ملت واریز وجه را انجام دهید. لازم به ذکر است که تمدید سه ماهه مشمول ده درصد تخفیف و تمدید شش ماهه مشمول 15 درصد تخفیف و تمدید سالیانه مشمول 20 درصد تخفیف خواهد بود.

نکته 1: کلیه کارتهای عضو شتاب می توانند از طریق درگاه الکترونیک سامان و یا ملت پرداخت وجه را انجام دهند و الزامی نیست که شما حتما کارت بانک ملت و یا سامان را داشته باشید.

نکته 2: برای واریز وجه بصورت الکترونیکی نیاز به رمز دوم دارید و از طریق دستگاههای خود پرداز و یا مراجعه به شعبه بانک می توانید رمز دوم خرید اینترنتی را دریافت نمائید و با رمز عادی کارت نمی توانید بصورت اینترنتی خریدی انجام دهید.

نکته 3: بهتر است برای امنیت بالاتر هنگام ورود رمز 4 رقمی خرید اینترنتی از کیبورد مجازی استفاده کرده و با موس اعداد را انتخاب نمائید.

نکته 4: در تمدید الکترونیک به محض آنکه بانک تایید واریز وجه را برای سایت ما ارسال نماید در همان لحظه تمدید اشتراک شما انجام خواهد شد. ولی اگر اشتراک شما تمام شده باشد نیاز است که مودم را خاموش و پس از چند لحظه مجددا روشن نمایید که IP جدید توسط مودم شما دریافت شود.

نکته 5: چنانچه شما بیش از یک هفته است که اشتراک خود را تمدید نکرده اید ابتدا با شرکت تماس بگیرید و مطمئن شوید که خط شما تخلیه نشده است چون مشترکین تخلیه شده بایستی مبلغ پنج هزار تومان برای راه اندازی مجدد پرداخت نمایند و این دسته از مشترکین فعلا فقط با مراجعه حضوری تمدید خواهند شد. شایان ذکر است امکان تمدید آنلاین برای مشترکین تخلیه شده نیز به زودی از طریق سایت فراهم خواهد شد.

ب) تمدید اعتبار گیگا بایتی : (تمدید لحظه ای و آنلاین با ده درصد تخفیف)

اگر مدت قابل توجهی از اعتبار زمانی شما باقی مانده و اعتبار گیگا بایتی شما تمام شده است به صرفه آن است که گیگابایت خریداری نمائید. و نیازی نیست که حتما یک ماه شارژ کامل خریداری نمائید.

نکته : قیمت خرید یک گیگ 6900 تومان و قیمت بسته ده گیگ 39000 تومان می باشد یعنی اگر پکیج ده گیگ را بخرید هر گیگ برای شما 3900 تومان محاسبه می شود و چون گیگابایت مصرف نشده به ماههای بعد منتقل می شود لذا کاملا به صرفه است که مشترکین پرمصرف یک بسته ده گیگ خریداری کرده و به مرور مصرف نمایند.

پ) ارسال شماره فیش بانکی: (تمدید بعد از 24 ساعت)

مشترکینی که امکان پرداخت الکترونیک (قسمت الف) را ندارند می توانند مبلغ اشتراک را طبق فاکتور های قبلی و یا طبق محاسبات قسمت آخرین پیش فاکتور دریافت کرده و به یکی از حساب های بانک ملت ، ملی و سامان واریز نمایند و در این قسمت (پایین صفحه آخرین پیش فاکتور) شماره فیش را بصورت الکترونیک برای ما ارسال نمایند. حداکثر تا 24 ساعت فیش واریزی بررسی و تمدید کاربر انجام خواهد شد.

ت ) اعتبار موقت: (لحظه ای و آنلاین)

چنانچه سرویس شما بصورت زمانی و یا گیگابایتی به پایان رسیده باشد با کلیک کردن روی اعتبار موقت اشتراک شما به مدت دو روز و 400 مگ بصورت موقت تمدید خواهد شد تا شما فرصت داشته باشید که نسبت به تمدید اشتراک خود بصورت حضوری و یا سایت اقدام نمائید. البته بعد از تمدید اشتراک این دو روز و 400 مگ از اعتبار آینده شما کسر خواهد شد.

ث) شارژ کارت (تمدید لحظه ای و آنلاین بدون تخفیف)

شما می توانید با خرید کارتهای شارژ ADSL از طریق نماینده های مجاز در سطح شهر نسبت به تمدید اشتراک خود و یا تغییر اشتراک خود از این قسمت اقدام نمائید. به این صورت که پین کد کارت را در این قسمت وارد کرده و تایید می نمایید و اگر مثلا کارت خریداری شده توسط شما 512G3 باشد سرویس شما به سرعت 512 و سه گیگ ترافیک تغییر خواهد کرد.

نویسنده:satiaisp تاریخ: چهارشنبه, 21 ژانویه , 15
دسته بندی ها:
دیدگاه ها

ارسال دیدگاه