همکاری با ساتیا

کار کردن در محیطی که علاوه بر امنیت، شکوفایی و بالندگی را برای شما به همراه داشته باشد، می‌تواند رویای هر کارمندی در شغل مورد علاقه‌اش باشد.
ما در ساتیا با همراهی دهها نفر از همکاران خلاق و پرتلاش خود، محیطی سرشار از انرژی، پویایی و نشاط فراهم آورده‌ایم که برای تمامی علاقه‌مندان به کار در صنعت IT یک محیط ایده‌آل به شمار می‌رود.

چرا ساتیا را انتخاب کنیم

فضای حاکم بر فعالیت‌های ساتیا، فضایی پویا و بالنده و در عین حال قانون‌مدار و مشتری‌محور است. پایبندی به ارزش‌های انسانی پیش از هر اصل دیگری چارچوب فعالیت‌های ساتیا را مشخص می‌کند.

صراحت و شفافیت، دوستی و صمیمیت، احترام متقابل، شرکت در فعالیت‌های جمعی و هم‌افزایی گروهی، یاد دادن و یاد گرفتن، انتقاد پذیری و انعطاف‌پذیری از ویژگی‌های بارز فضای حاکم بر فعالیت‌های ساتیا است.

برای حضور در ساتیا باید بکوشید که موفق باشید و دیگران را در دست‌یابی به موفقیت یاری کنید.

جایگاه مشتری

هر یک از اعضای خانواده ساتیا هم‌ زمان با ورود به سازمان می‌آموزند که مشتری مهم‌ترین و ارزش‌مندترین عنصر سازمان است و ارزش‌مند دانستن او، ارزش‌مند دانستن بقای کسب و کار است. فرهنگ مشتری مداری در بخش‌های مختلف سازمان ریشه دوانده است و کارکنان می‌دانند که ادامه‌ی فعالیت هر یک از آن‌ها بستگی به جایگاه مشتری و میزان رضایت او از خدمات سازمان دارد و هر یک با تمام توان خود باید در برآورده ساختن خواست و نیاز او تا حد ممکن بکوشند.

جمع‌ها و تشکل‌های غیر رسمی

کارکنان و اعضای ساتیا با گرد هم آمدن در جمع‌ها و تشکل‌های غیر رسمی می‌کوشند تا با محکم ساختن پایه‌های ارتباطات خود در راه دست‌یابی به استحکام و یکپارچگی سازمانی گام بردارند. این تلاش در تشکیل جمع‌هایی مانند مهمانی‌ها و جشن‌های غیر رسمی، پاس‌داشت فعالیت‌ها و زحمات هر یک از بخش‌ها در صورت کسب موفقیتی خاص، گرامی ‌داشت روزهای تولد کارکنان، تشکیل تیم‌های ورزشی و گروه‌هایی از این دست، نمود یافته است.

چشم‌انداز فعالیت در ساتیا

آیا علاقه‌مندید که برای هر پرسش با سخت‌کوشی و سماجت راه حلی بیابید؟ در این صورت شما اولین ویژگی برای حضور در خانواده ساتیا را دارا هستید. فضای حاکم بر فعالیت‌های ما فضایی پرنشاط و پویاست. در این فضا می‌آموزید که برای به نتیجه رساندن فعالیتی که آغاز کرده‌اید، موثرترین و کوتاه‌ترین راه را برگزینید و همواره گزینه‌های متعددی برای جای‌گزینی در ذهن داشته باشید .صراحت و شفافیت، دوستی و صمیمیت، احترام متقابل، شرکت در فعالیت‌های جمعی و هم‌افزایی گروهی، یاد دادن و یاد گرفتن، انتقاد‌پذیری و انعطاف‌پذیری از ویژگی‌های دیگری است که برای حضور در این جمع به آن‌ها نیاز دارید. پیوستن به ساتیا نویدبخش شروع فعالیتی‌ست که در آن متناسب با توان‌مندی‌ها و ظرفیت‌های خود پیشرفت خواهید کرد، بنابراین خود را برای فعالیتی پویا و پر تلاش آماده کنید. تجربه‌ی ما در فعالیت‌های سازمانی‌مان ثابت کرده است که با سخت‌کوشی و ناامید نشدن از شکست‌های مقطعی می‌توان آینده‌ای رو به رشد و درخشان را رقم زد. اگر مایل‌اید به خانواده‌ی پوینده‌ی ما بپیوندید، کمربندهای‌تان را محکم کنید …

برای تکمیل فرم درخواست همکاری اینجا را کلیک کنید.

نویسنده:satiaisp تاریخ: یکشنبه, 29 اکتبر , 17
دسته بندی ها:
دیدگاه ها

ارسال دیدگاه