تلفن بین المللی (VOIP)

این سیستم می تواند مانند یک سانترال تلفن جدید نصب شده و تمامی سانترال های دفتر اصلی و نمایندگی ها را بصورت یکپارچه درآورد به صورتی که مثلا برای ارتباط با نمایندگی شهر دیگر به شماره داخلی شخص مورد نظر کد شهر را اضافه می کند ارتباط بین سانترال ها توسط شبکه WAN و یا شبکه اینترنت موجود در دفاتر برقرار خواهد شد.

مزایای VOIP

مقرون به صرفه بودن:
این مزیت خصوصاً برای شرکت های بزرگ دارای چند شعبهف دارای اهمیت می باشد. این سرویس بدون هیچ هزینه ای ارتباط دو نقطه که به دستگاه VOIP مجهزند را برقرار می کند. از طرفی هزینه تماس بین دو شهر متفاوت که به VOIP مجهزند مثل تلفن داخلی هزینه ای نخواهد داشت.
استفاده راحت و آسان:
بعد از تنظیمات اولیه استفاده از سیستم VOIP احتیاج به هیچ آموزشی و یا توانایی ویژه ای ندارد. کاربر با یک دستگاه تلفن همانند سیستم های تلفن معمولی از این سرویس استفاده می نماید. شاید بتوان گفت کار با سرویس VOIP به دلیل برخی توانایی ها از کار با تلفن معمولی آسانتر است.
توسعه کمی کیفی ارتباط:
توانایی ایجاد کنفرانس های صوتی و تصویری، توانایی ایجاد امکان دریافت پیام صوتی، توانایی ضبط مکالمات، اپراتور هوشمند، ایجاد منوی تماس برای تماس گیرنده، توانایی ایجاد تلفن های بی سیم و امکانات بسیار دیگری که سرویس VOIP برای کاربر فراهم می کند مفهوم ارتباطات سمتی را متحول کرده و سرویس VOIP را به یک سرویس پیشتاز در این زمینه تبدیل کرده است.

نویسنده:satiaisp تاریخ: سه‌شنبه, 13 ژانویه , 15
دسته بندی ها:
دیدگاه ها

ارسال دیدگاه